D. Gray-man [geral] - Página 6
Rukongai

Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

Ir à página : Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seguinte

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo Mensagem [Página 6 de 9]

1 D. Gray-man [geral] em 16/12/2008, 7:12 pm

shanji
Privarón (Tres Cifras)
Privarón (Tres Cifras)

Relembrando a primeira mensagem :

pensei umas 20 vezes antes de criar esse tópico.

Spoiler:
e algumas pessoas vão dizer que eu deveria ter pensado mais...

mas depois de sonic e inu-yasha: tudo é possível....

alguém aí curte d. gray-man????

Spoiler:
li no(a) henshin, eu acho, que fariam uma nova temporada do anime ano que vem.

126 Re: D. Gray-man [geral] em 18/5/2009, 12:02 pm

Juliette's Logic
Nível de Octava Espada
Nível de Octava Espada

Provavelmente ela pediu pra Shonen Jump um hiato na publicação por razões pessoais. A Jump tem esses trabalhos de reserva pra caso um imprevisto ocorra nas publicações regulares, então, não, eu não acho que D.Gray tenha sido interrompido para que esses one-shots fossem publicados; é mais lógico que os one-shots sejam publicados em decorrência do hiato de D.Gray.

Bem, mas eu espero que volte em 2 ou 3 semanas mesmo. ;_;

127 Re: D. Gray-man [geral] em 10/6/2009, 2:29 pm

Eu tô super viciada em DGM... Nunca paro de assistir....
Só que me dá raiva é a besta da Lenalee... Eu a odeio, porque foi por causa dela que o Allen perdeu o braço, quando foi resgatar Suman... Porque ela pede para Allen salvar Suman, sai chorando e ainda deixa o Allen sozinho... ò.ó (ódio de Lenalee)

128 Re: D. Gray-man [geral] em 9/7/2009, 7:13 pm

Shirosaki
Fracción
Fracción

Bom, quotando meu próprio post que eu fiz em outro fórum...

Latest news from 2ch:

According to the coming issue of Jump, the next chapter of DGM will come out in the next issue of Akamaru Jump, which is to be released in August, with cover page, colour page and 50 pages of content.

The preview:

Spoiler SummarySource: 2ch
Credit: 産業
Verification: Confirmed
伯爵率いるノア…集う!第三エクソシストの能力とは!?
そして、神田出生の核心へ迫る!!

Spoiler TranslationSource: 2ch
Credit: 産業
- The Noahs, lead by the Earl, is gathering.
- What are the power of the 3rd Exorcists?!
- Getting closer to Kanda's origin!!

[Você precisa estar registrado e conectado para ver esta imagem.]

by Manga Helpers

Bom, pra quem não sabe inglês, basicamente D.Gray-man volta em agosto na Akamaru jump. Só que eu duvido que seja o capítulo 187, porque, até onde eu sei (me corrijam se eu estiver errado) a Akamaru Jump só puiblica One-Shots (histórias de um único capítulo). Bom essa história de D.Gray que vai ser publicada em agosto vai ter 50 páginas. Apesar de eu não achar que o hiato acabou (afinal, provavelmente não é o capítulo própriamente dito) já é alguma coisa.
Parece que a jump tá pressionando para que o volume 19 saia logo (já tem 5 capítulos prontos para esse volume (182; 183; 184; 185; 186), e teríamos mais esse One-Shot de 50 páginas, daí faltaríam poucas páginas para encher o volume - poderíam até fazer extras).

Ah, sim. Eu peguei a raw do volume 18, e aquelas páginas da mão do cara, que supostamente foram plagiadas, ainda estão lá. Ou seja, a Hoshino não redesenhou coisa nenhuma (mas algumas páginas receberam uma melhora na qualidade e na arte-final).
A RAW do volume pode ser baixada aqui

Bom, é isso. DGM ainda não morreu, então tamos aí ^^

129 Re: D. Gray-man [geral] em 9/7/2009, 9:00 pm

Gustavo_Abarai
Nível de Cuarta Espada
Nível de Cuarta Espada

Ah, contanto que acabe voltando, 50 longas páginas pra cansar bastante lendo, sempre é bom ter DGM de volta bem ou mal. Espero que tu esteja muito errado Shiro

130 Re: D. Gray-man [geral] em 9/7/2009, 10:41 pm

AYzen...
Fracción
Fracción

Não entendi direito, mas me parece que vai ser seguindo a serie mas fora da Shonen J, que estranho

mas mesmo assim só de estar de volta já alguma coisa.

131 Re: D. Gray-man [geral] em 10/7/2009, 12:50 pm

Juliette's Logic
Nível de Octava Espada
Nível de Octava Espada

Bem, deve ser um One-shot então. @_@

Que droga, Hoshino. >/ Pare de torturar seus fãs e trate logo de continuar DGM! *dando uma de fã insensível*

132 Re: D. Gray-man [geral] em 1/8/2009, 3:35 pm

Shirosaki
Fracción
Fracción

Bom, se é one shot ou não eu não sei, mas já saiu a imagem de capa da Akamaru Jump (lembrando a revista ainda não saiu, é só um preview)

133 Re: D. Gray-man [geral] em 9/8/2009, 10:51 pm

Shirosaki
Fracción
Fracción

Deculpa pelo duplo-post, mas saiu uma imagem colorida do cpítulo (e parece que é mesmo o 187 ^^)

by Manga Helpers

"Party and Party"...
(não sei porque, mas os personagens que aparecem no fundo me lembraram daquelas pinturas medievais õ.ô)
Se alguém aí souber ler japonês e puder traduzir o que tá escrito, eu agradeço ^^

Bom, não achei mais spoilers, mas já é um começo ^^
D.Gray-man is alive \o/

134 Re: D. Gray-man [geral] em 9/8/2009, 11:02 pm

Brubes
Fracción
Fracción

como diria o kensa, estou tendo fangasmos! *¬*

Essa imagem acorda qualquer fangirl do planeta, fucking amazing!
Não aguento mais essa espera pelo retorno do mangá! Esse chapter da akamaru TEM que ser muito bom, pra poder aquietar a gente, pelo menos um pouco.

Valeu pela imagem Shirosaki! Reputado!

135 Re: D. Gray-man [geral] em 10/8/2009, 9:45 am

Shirosaki
Fracción
Fracción

Spoiler TranslationSource: Shounen Jump website
Credit: -
Title: 187th Night: Party and Party

Cover Caption/Orange Text (left to right)
Holding onto hope,
Not letting it go!!

The guidance of their souls lead
Towards that point...!!

Extras/Purple Text

* Volumes 1-18, the fanbook & the two novels are selling strong!!
* 2010 comic calender is available for pre-order!! Check Weekly Jump for details!!
* Chapters 1-3 of D.Gray can be read for free. Special site 'Trea-Jump Island' has opened!! Acessible from ShonenJump.com!! (In Japanese only)
* (Big purple text) Revival!! Front colour 50 pages!!

by Manga Helpers

136 Re: D. Gray-man [geral] em 10/8/2009, 1:32 pm

Juliette's Logic
Nível de Octava Espada
Nível de Octava Espada

FANGASMS. <3

Shiro-kun, acabo de elevar você à categoria de deus. *worships* KANDA E ALLEN! <333

*nem tem intelecto pra falar nada inteligente*

137 Re: D. Gray-man [geral] em 11/8/2009, 4:44 pm

Shirosaki
Fracción
Fracción

Spoiler:

Spoiler SummarySource: 2ch
Credit: (産業 ◆yQongahxCI) ID:B/FZVeMJO
リンクはアレン達を見失ってる、迷子かな

リナリグループは竜みたいなノアに襲われてる

アレンが14番目だってことはティキ達にバレてる

伯爵たちは、スキンの肉体から次に転生させるための人間を探してる

14番目は普通の少年みたいな青年みたいな

Source: 2ch
台風来なかったな
続きはSQ12月号から連載だって

てす

3rdエクソシストの名前忘れた

てか内容がたくさんでどう書けばいいのか…
ノアとの全面対決が始まったっぽい

Rough translation of spoiler 1
Verification: Pending
Credits: -
List format: Noah attribute | Romanization of the true name of the Noahs (Guess at english equivalent of name) - The Noahs we know, if any

For the first time the Noahs all gather
No. 1: The Millennium Earl
No. 2: Judge | Toraido (Tried?)
No. 3: Pleasure | Jyeido (Jade?) - Tykki
No. 4: Greed | Dezaiasu (Desires?) - Sheryl
No. 5: Wisdom | Waizuri- (Wisely?)
No. 6: Eclipse/Food? | Fi-dora (Fieldler?)
No. 7: [Small kanji written in blood] | Ma-Shi-Ma (Mashima? Maxima? Mercy-ma?)
No. 9: Dreams | Ro-do - Road
No.10&11: Bonds | Bondomu (Bondom?) - Jasdero & Devit
No.12: Lust | Rasutoru (Lastor?) - Lust
No.13: Talent | Maitora (Might-ra?)

Translation of spoiler 3
Credits:-
Link loses sight of Allen and co. He gets lost easily too?
The fact that Allen is the 14th is revealed by Tykki and co.
The Earl's group searches for Skin's next incarnation using his (Skin's) flesh.
The 14th looks like a normal young boy/man

Translation of spoiler 4
The typhoon didn't come.
The continuation will be serialised in Jump Square December issue, that's why.

Translation of spoiler 5
(The poster) forgot the name of the 3rd Exorcists.

There's a lot of content so what's a good way to write it down...
Seems like an all-out battle with the Noahs began.

by Manga Helpers

lol o Conde tá na lista dos Noah O.O
quero imagens
bom, se for isso mesmo, D.Gray-man seria publicado pela Jump Square agora, ou seja, viraria um mangá mensal (não sei mais dizer se isso é bom ou ruim, pq vamos ter que esperar bem mais pra sair algum capítulo, mas vai ter mais algumas páginas, e dificilmente vai ter hiato)

138 Re: D. Gray-man [geral] em 11/8/2009, 4:51 pm

Juliette's Logic
Nível de Octava Espada
Nível de Octava Espada

QUERO IMAGENS. ;_;

*imensamente feliz*

139 Re: D. Gray-man [geral] em 11/8/2009, 5:20 pm

Brubes
Fracción
Fracción

Fangamos [5645465]

Shirosaki, eu te amo por ser o único a não ter preguiça e trazer coisas sobre DGM! <3

Olha, pra mim tanto faz se for mensal, ou semanal, desde que volte, é o que interessa!

GO, HOSHINO! o/

140 Re: D. Gray-man [geral] em 11/8/2009, 9:37 pm

Shirosaki
Fracción
Fracción

achei um spoiler mais detalhado em inglês:

Spoiler #3, I think that first part is basically just saying that the true name of Tyki's Noah memory is Jade.

The whole thing is pretty complicated, but I could make out parts in the middle... Apparently Allen, Tokusa and Madaraoh are fighting a crowd of Akuma, and as Tokusa is cheerfully tearing into them, Tyki appears and cuts off both his arms. Tyki appears with two other Noahs: Sheryl and #7. And apparently, all over the world, Lavi and other Exorcists are also being attacked by Noahs. Allen and his group take refuge in a cave. Tokusa's arm wounds are "plugged up" (healed). Allen is surprised that he has the same ability as Kanda.

Something called "Aruma=Karuma" is mentioned, and I don't understand anything other than Aruma is apparently a type of cell that amplifies the Akuma absorption ability that Madaraoh and the others have. More talk that I don't understand, after which Tyki and the other Noahs appear again.

I think it says that Madaraoh somehow penetrates Tyki's chest, and Sheryl grabs Tokusa from behind. Sheryl whispers in Tokusa's ear that they (Noahs) aren't the ones who will kill them. Then Sheryl says he will tell him the name of the one who will kill them. "That is your..." and I think it's something only Tokusa hears, and Tokusa is apparently shocked.

Scene change. The Noah Wisely is facing Kanda. Seems to ask if he's Kanda Yuu, Kanda's response is sort of "What's it to you?" and I think Wisely is asking if Kanda knows the term "Aruma". Kanda is surprised. Wisely realizes he (Kanda) does know it, and steps towards him with an evil look in his eye. Says something along the lines of "Your brain/memory, we shall use it for our party."

Scene change to the North American branch of the Black Order. I think Johnny is throwing up in the lavatory, and says something along the lines of it's his first time seeing a human like that (probably refers to the Third Exorcists?), and apologizes (about his reaction, I think). In the meantime, someone called "squad leader Peck" is getting angry as he looks at Aruma=Karuma, or something, and Reever is trying to calm him down, saying (about Johnny I think) that he saw something tough. I think Johnny says he doesn't understand how someone can do that to themselves (referring to the Third Exorcists).

The only other bit I understood near the end was that Road and the Earl are somewhere.

fonte: [Você precisa estar registrado e conectado para ver este link.]

141 Re: D. Gray-man [geral] em 11/8/2009, 9:43 pm

Juliette's Logic
Nível de Octava Espada
Nível de Octava Espada

KANDA, NOOO. ;__; *o cômico é se ele for sequestrado e o Allen tiver que salvá-lo... seria megaFAIL pra ele *

Com certeza o Sheryl falou que era o Allen que iria matá-los. x_x Se não for, então eu mesma quero saber quem é. o-ô

142 Re: D. Gray-man [geral] em 11/8/2009, 10:37 pm

Brubes
Fracción
Fracción

lógico que é o Allen. depois, decerto, eles vão todos se revoltar (mais ainda) contra o Allen.

Jupentelha escreveu:o cômico é se ele for sequestrado e o Allen tiver que salvá-lo...
eu pensei a mesma coisa! mas isso ia ser legal, mesmo sendo failed pro Kanda, pq daí ele ia ver que a bondade reina no corpo do Allen-kun <3

Só o que me deixou curiosa, essa história dos novos Noahs, e também a volta do Tikkylindo!

To tão feliz com esse chapter especial, vai matar tanto a saudade <3 :')

143 Re: D. Gray-man [geral] em 12/8/2009, 10:13 am

Shirosaki
Fracción
Fracción

Imagens

Spoiler:

by Manga Helpers

144 Re: D. Gray-man [geral] em 12/8/2009, 10:23 am

Shirosaki
Fracción
Fracción

Desculpa pelo duplo post (de novo), mas não coube tudo em um post só ^^

Spoiler:
Credits: -

When Tyki heard the name Jade, he feels nostalgic.
Wisely, who can read people’s heart: That is the real name of the Noah memory that you possess.
He asks, those with crosses on their heads, are they truly part of the Apostle ‘Noah’s memory, who existed 7000 years ago.

Earl: 7000 years ago, after the first war with the Heart, we, the first Apostle fell. The remaining 12 Apostle are the Second Adam of the world that has been destroyed by the Great Flood. The ancestors of the humans now.
Therefore, humans are the descendants of the people who possess the Noah’s genes. In every generation, 12 people will awaken the genes in them and become a Noah.
Wisely said: We didn’t realise it because we are subconsciously controlling our memories as not to be consumed by it.

Tyki: To be consumed by one’s memories. Ever since I’ve received that wound from Allen, I haven’t been feeling too well. Perhaps I...
Wisely: But it’s surprising, Jade’s form looks exactly like that man when he’s alive…
Road: Keep that a secret. The only person who hasn’t been reborn for the last 35 years is me. Nobody remembers how that man looks any more.

Here, the Millennium Earl seems to reminisce about the 14th.

14th: Don’t force yourself. No matter what happens, I’ll always be your comrade… 
The Earl in pain: That man… his voice… I have to…
More, more darkness… will spread.
Scene changes to Jordan

There are a lot of crosses, can’t make out other things
The person previously might be Sherill

Continues:
アクマの大群と戦うアレン、トクサ、マダラオ
Allen, Tokusa and Madarao are battling a large group of Akumas.

After defeating the Akuma, Tyki suddenly appears and cut off both of Tokusa’s arms.
Three Noah appears (Tyki, Mashima, Desires (Sherill)

At the same time, Lavi and other Exorcist around the world are being simultaneously attacked by the Noah.

Allen and co. escapes into a cave.
The injuries on Tokusa’s arms have healed.

Allen: I’m surprised. You have the same abilities as Kanda.
Tokusa: Abilities you say? I see. That man... Aruma=Karuma’s...
Allen: Aruma?
Tokusa: It means the ability to heal wounds to a degree. It’ll be great to have the Second’s abilities…

Here, Tokusa wants Madarao to suck him. Allen tries to stop him.
Madarao: For Tokusa who’s unable to activate, there’s no reason for him to live any more. That’s why, I’m going to absorb him and continue using the Aruma cells in his body.

Madarao: Aruma=Karuma
Fused with the fragment of the Akuma egg, it is the cells of the first womb that has been distributed among us. To us, whom have absorbed the Aruma cells, there is a first task known as 母胎化. The Aruma cells are able to expand by absorbing the Akuma. We, who have 母胎化, will use the cells offered to us by God to create a new ‘Third’.
By doing so, we’ll be able to increase our fighting force against the Akuma, to become the foundation that will save the world. That is the Third Exorcist project!
(Note: 母胎 = Womb, uterus. 化 = To become. This word is seriously making my head crack in different ways.)

Tokusa wants Madarao to absorb him, rather than falling into the hands of the Noah.

Tyki and co. appears very quickly. Madarao penetrates through Tyki’s chest.
Sherill appears behind Tokusa and captures him: Calm down. Your end won’t be brought to you by us. I’ll tell you the name of the thing that will bring your end. That would be your... (whispers).

Tokusa: !!

Pak (the sound of Tokusa being killed)

Scene changes to Kanda
Wisely: Kanda Yuu?
Kanda: What?
Wisely: Do you know of the name ‘Aruma’?
Kanda is shocked.
Wisely: It seems that you know.
There’s an evil eye on Wisely’s forehead as it charges forward at Kanda.
Wisely: Your brain. We’re going to use it in our party.
Kanda: !!?

Scene changes to North America Branch

Johnny is throwing up in the washroom: It’s the first time I’ve met those humans. So
Section Chief Peck seems angry of not being able to continue watching the Aruma=Karuma after Johnny threw up. Reever tries to soothe him.

Reever: We’ve seen some painful stuff.
Johnny: I... I don’t know what am I suppose to do any more.
Here, as the scene of the enemy attack continues...
Out there, there’s a man with a puppet on his shoulder...
The puppet: Aruma=Karuma is there.
The man: It’s been a while since we’ve seen such an exciting display

This silhouette is...!
The Earl and Road. A serious invasion…

by Manga helpers

145 Re: D. Gray-man [geral] em 12/8/2009, 12:51 pm

Juliette's Logic
Nível de Octava Espada
Nível de Octava Espada

OOOMMMGGGG... Tikk's so freaking HAWT.

Esse capítulo tá com cara de ser muito dark. O melhor é que, so far, nada de Lenalee!

146 Re: D. Gray-man [geral] em 14/8/2009, 9:15 pm

Shirosaki
Fracción
Fracción

Só uma notíciazinha sobre a periodicidade de DGM:

D. Gray-Man Sai da Jump e Muda de Periodicidade

Agora é oficial. A autora Katsura Hoshino teve uma série de problemas médicos que levou o popular título D. Gray-Man a sofrer com hiato atrás de hiato. Por isso mesmo, o próximo capítulo da série não será mais lançado na revista Shonen Jump, aonde ele foi publicado até agora, mas para a Akamaru Jump. Sua presença ali não é um mero chamariz de leitores para uma revista composta de material produzido por novatos (afinal de contas é esse o papel da Akamaru). É o primeiro passo da transferência: após essa edição, a série se tornará mensal, reduzindo o ritmo de trabalho da autora, e passará a ser publicada na antologia Jump Square, a partir da edição nº12 (correspondente ao mês de novembro). Espera-se que a partir de agora, a série não tenha mais hiatos. Isso altera também o ritmo de publicação: ao invés de lançar volumes de nove em nove semanas (pouco mais do que dois meses entre volume, como é comum entre materiais semanais), é de se imaginar que os volumes passarão a ser lançados semestralmente (de modo geral, séries mensais tem capítulos de 31 páginas, que levam mais ou menos esse período para compilar o mesmo número de páginas para publicação em livro). Quem deve estar agoniada com essa notícia é a equipe editorial da Panini aqui no Brasil. Eles tem bastante tempo de janela com esta série, mas diferentemente de boa parte das editoras de mangás ao redor do mundo, seus materiais não são para livrarias, mas para bancas; e cedo ou tarde, o seu ritmo de publicação também terá que diminuir.

fonte: [Você precisa estar registrado e conectado para ver este link.]

147 Re: D. Gray-man [geral] em 14/8/2009, 9:19 pm

Juliette's Logic
Nível de Octava Espada
Nível de Octava Espada

ÓTIMO, SHIRO-KUN! <3

Bem, eu como ávida fangirl fico triste em saber que vou ter que aguentar um mês a cada novo capítulo, mas... eu sobrevivo a FMA há 2 anos, por que não a DGM?

Por outro lado, a Panini realmente não deve ficar nada feliz com isso. ._.

Putz, agora a Shonen Jump tá desfalcada! >/ DGM era parte do Big Four da SJ, e uma série importante, já que Bleach, Naruto e One Piece já passaram da metade de suas histórias.

148 Re: D. Gray-man [geral] em 16/8/2009, 5:52 pm

Gustavo_Abarai
Nível de Cuarta Espada
Nível de Cuarta Espada

Puts, cara. Isso é uma droga. Berserk, DGM, SE, Claymore, tudo 1 mês. Ai a vida fica muito difícil. Vou começar a catar uns 39 mangás pra ler, que dai, quem sabe o cara não fica tão na espera. Saquinho, mas tudo bem. É um problema de saúde então ta mais que justificado.

149 Re: D. Gray-man [geral] em 17/8/2009, 4:42 pm

shanji
Privarón (Tres Cifras)
Privarón (Tres Cifras)

já saiu, sejam felizes!!!

D.GRAY-MAN 187 - PARTY AND PARTY

150 Re: D. Gray-man [geral] em 17/8/2009, 5:34 pm

Menos Grande
Shinigami dos Bolinhos
Shinigami dos Bolinhos

Acabei de ler >(! Logo quando ia postar...
Bem! Muita coisa =o!
Explicaram como surgem os Exorcistas negros.. e deram mais outro show de reencarnação >_>(que transforma a saga passada em inutil)... mas pelo menos explicaram dos Noahs tb.

Conteúdo patrocinado

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo Mensagem [Página 6 de 9]

Ir à página : Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seguinte

Permissão deste fórum: