Tower of God - Serviço Preview (SPOILERS) - Página 5
Rukongai

Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

Ir à página : Anterior  1, 2, 3, 4, 5

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Ir em baixo Mensagem [Página 5 de 5]

Enryuu
Fracción
Fracción

Relembrando a primeira mensagem :

O serviço preview é um serviço da Naver que lhe permite ver a prévia dos próximos capítulos do webtoon escolhido. Você precisa ter nacionalidade coreana pra poder comprar a prévia. O custo é por volta de 1~3 reais por capítulo. O Serviço Preview de Tower of God está 3 capítulos a frente do atual. Segue a raw disponível dos capítulos e toda a informação encontrada na Batoto.

RAW 204 – 26/06/2016
RAW 205 – 03/07/2016
RAW 206 – 10/07/2016

Spoilers 204, 205, 206:

-Kaiser asks Viole why he came here and explains the rule of the station when the red haired guy attacks her. She then requests a fight between her and Viole. She states that a FUG slayer candidate losing his name would cause great amount of embarrassment to FUG.

-Kaiser wants to sell Baam's friends in an auction after capturing them, so she asked the 10 to come out of hiding.

-Sword guy says that he doesn't know how Yihwa will feel since she's from one of the 10 Families but he thinks this station really could be a place where the 10 families use to do the dirty deeds. Yihwa then says that he does not need to care for her because she's from one of the 10 Families since she believes it is right thing to face the truth. He then he tells Yihwa that she's an amazing person and that she's different from the others from 10 Families that he has met before. She then says that there is nothing special... only that she has experienced a lot of things after meeting an unique person.

-The panel where Koon is smirking is when Koon is mocking Leesoo for making a plan that ended up backfiring at him. He also says stuffs like "Nope/Nah" when Leesoo begs for Koon's help and asserts that Koon's team and Leesoo's team are competitors now.

-Koon is pissed at Leesoo's team for abusing the fact that Baam has been benevolent toward everybody and bringing up JVG's  name.

-Leesoo thinks to himself that those two, from the start, had a cat and dog relationship, and in order to stop them, he would need Androssi or Anak to do the job. Other than that, it's just Koon talking to those two (saying if they try to use Baam to obtain Kaiser's name, they'll have to fight with their life on the line and that he no longer wants to see Baam being used by someone, etc). In the previous chapter, right before Koon mocks Leesoo, Leesoo thinks to himself that if events turn out like this, all the things that they've prepared have only helped these guys (Koon and Co.).

-He then tells Koon that they're competitors competing for Kaiser's name now and that as a competitor, letting Koon just leave isn't the thing to do. Koon says something on the lines of "sorry, but I said we're competing for Kaiser's name, not that we should fight each other. Didn't you guys need Kaiser's name instead mine? Hatsu replies by saying that those two things mean the same and that since they cannot obtain Kaiser's name without Viole, if Koon and Co. absolutely have to leave, they'll forcefully keep Koon and Co. here. Koon complains that they don't understand even if Koon puts it in an easier way. Leesoo then tries to stop the two from fighting, saying that there's no need to fight between us; however, Hatsu states that there are plenty of reasons for them to fight (bolded), since this guy tried to turn his back on Androssi even after hearing her story. -> after this, Hatsu talks about saving Baam from FUG followed by Koon's accusation regarding having the right and stuff.

-Oh yeah, when Koon and Hatsu are fighting, Hatsu brings up the fact that they saved Baam from FUG during the workshop battle and asks how Koon and Co. can turn their back on her. Koon then asks Hatsu if he's saying that they have the right to send Baam back to FUG because of that reason.

-SIU wrote on his twitter that Koon knows about the consequences that may result from Baam using Viole's name better than anyone.

-Yep, using the lighthouses to reinforce his weapon. Hatsu thinks that since Koon is from the 10 Families, using a lighthouse as his support, there is no way for him to capture Koon physically. The only way for him to stop Koon is to take at least one part of Koon's body. But then Koon is like "...You lost, you can't cut me, Hatsu. Well, I couldn't either, but I was the one escaping anyway."

-She says she lost her name after the match between her and Kaiser, but it wasn't because Kaiser was stronger or anything. She states that it was because she didn't know what kind of strength Kaiser had - she didn't know Kaiser had "that ability" (Apparently, this ability is close to being invincible in this area). She refuses to say anymore unless Baam agrees to help her, but she does say that Kaiser was supposed to be a Zahard's princess from one of the 10 Families. She asks Baam if he would become her servant tomorrow night and go take Kaiser's name together, but Baam refuses saying that he also needs Kaiser's name... and because of that, he will be unable to help Androssi.

-Androssi's plan is to take Baam's name and have a rematch with Kaiser so that she could regain her original name + Kaiser's name. She also gets extremely mad because Baam isn't obeying what she's saying, so she basically asks Baam to decide if it's chasing Rachel or helping Androssi. She also says that if they choose Rachel, she'll take Baam's name from him forcefully, so they should come prepared.

-Koon mentions that if Androssi continues to display this type of attitude, problems like this will continue to occur. So they should be careful.
He says that a princess from a regular family often die without a trace since a regular family princess becoming a ranker means a creation of a new authority... there are a lot of people who do not wish to see that, so they try to get rid of it by any means.
Leesoo says he knows that  and that is why they need to get Androssi's name back from Kaiser. If the words of Androssi losing her name to Kaiser goes around, other families will try to get her step down from her princess position. A princess stepping down from her position means death.

Tenho os spoilers em português também, caso necessário.

Gustavo_Abarai
Nível de Cuarta Espada
Nível de Cuarta Espada

Meu deus, o SIU continuou com as revelações, puta que me pariu. Apareceu Zahard, Enryu, o pai e a mãe do Baam. Que ESPETACULÊ!

Spoiler:
A situação mudou. O Baam aparece como um bebê e morto e o pai dele parece diferente do Enryu. E Enryu cria vida E matou um guardião.

Enryu deve ter recriado o Baam fora da Torre e acho que ou usou o Guardião do 43º pra sair da torre ou pra recriar o Baam, por isso ele é absurdamente forte. Ele é filho de dois irregulares (que não necessariamente são fortes, é claro) + tem o poder de um guaridão (conhecido por ser impossível de se matar) e ainda foi recriado pelo Enryu e entrou na torre de novo como um irregular. Talvez isso sirva pra sobrepujar Zahard de alguma forma.

Enryuu
Fracción
Fracción

"Fabregas, Wolcott" discreto você, hein, SIU heuaheauehaueha!!

Eu não interpretei como você. Pra mim, um Deus, Deus mesmo, tipo aquele que você reza, realmente realizou um milagre com o Baam, talvez a custo de alguma coisa. Se você ver bem, Enryu é chamado de "O mensageiro de Deus", então é impossível ele ter revivido o Baam.

Falando nele, carai, achei que o Enryu ia ser um cara de cabelo longo todo fodão, mas ele parece o Baam com cabelo vermelho, cheio de emisse. Triste.

Outra coisa engraçada é que a Rachel parece conhecer a Arlen, porém essa história é de mais de 5.000 anos atrás, e as pessoas fora da Torre não parecem viver tudo isto. Garam revelou coisa pra cacete, porém ainda não parece que sabemos as partes mais fodas, e isso é incrível porque o SIU tá uns 3 caps só com revelações.

Gustavo_Abarai
Nível de Cuarta Espada
Nível de Cuarta Espada

Enryuu escreveu:"Fabregas, Wolcott" discreto você, hein, SIU heuaheauehaueha!!

Eu não interpretei como você. Pra mim, um Deus, Deus mesmo, tipo aquele que você reza, realmente realizou um milagre com o Baam, talvez a custo de alguma coisa. Se você ver bem, Enryu é chamado de "O mensageiro de Deus", então é impossível ele ter revivido o Baam.

Falando nele, carai, achei que o Enryu ia ser um cara de cabelo longo todo fodão, mas ele parece o Baam com cabelo vermelho, cheio de emisse. Triste.

Outra coisa engraçada é que a Rachel parece conhecer a Arlen, porém essa história é de mais de 5.000 anos atrás, e as pessoas fora da Torre não parecem viver tudo isto. Garam revelou coisa pra cacete, porém ainda não parece que sabemos as partes mais fodas, e isso é incrível porque o SIU tá uns 3 caps só com revelações.

Mas veja bem, JESUS é o mensageiro de deus e fez altos pães e vinho infinitos pra galére e ainda caminhou sobre as águas só de sacanagem FUIASHFIAFHAIFHSAUI!

Tô brincando, só não tinha lido ainda o sumário do Cletus. Parece que realmente o Enryu é "apenas" o thorn bringer pro Baam.

Tu deve ter lido um post lá que me parece ter encaixado a história toda: Zahard mata Baam, o corpo é levado pra fora da torre, o Phantaminum revive o Baam e ele volta. BUT, algumas coisas ainda estão sem reposta (e ai que fica interessante!):

- POR QUE Enryu e Phanta se interessam por isso? Qual o objetivo desses dois?
- Como a Raquel conhece a Arlen (se é que conhece)?
- Por que o Enryu matou o Guardião? Foi só pra dar o thorn pro Baam mesmo?
- Qual o objetivo da Rachel, afinal?
- O Viole (SIU GÊNIO DEMAIS HAHAHAH) é de dentro ou fora da torre?
- Qual vai ser o papel do Mazino nessa história toda?

Eu acho que a reposta mais interessante é pra primeira questão e já deram uma ótima motivaçã lá na batoto: CRIAR UM FUCKING BAAM AXIS. Ou ainda, o que acho mais fantástico ainda, uma Rachel Axis. Esse seria um cliffhanger fodido hahahah! Imagina se tudo o que tá sendo feito na verdade é pra Rachel e não pra ele? Os haters iriam à loucura hahaha!

Eu tenho sérias dúvidas de que o Baam vai seguir o caminho que a mãe dele quis, esse não é o tipo dele.

Depois de anos e anos e anos, finalmente a maior história é revelada e ela linka tudo tão bem que puta que pariu. SIU realmente criou ToG com muito carinho.

Enryuu
Fracción
Fracción

Sobre essa teoria aí, acho furada. Irregulares já são um tipo bem exclusivo e ultra poderosos na Torre, então criar um outro tipo igual a esse, porém ainda maior, me parece uma péssima ideia para algo que precisa manter um equilíbrio de poder decente.

Não dá pra responder essas perguntas agora sem puro chutismo. Enryu parece ser muito apegado a Arlen, ao ponto de destruir todo o andar por causa dela (segundo o meu entendimento), então talvez ele seja algum tipo de anjo de Deus mesmo, que a observou e viu todo o sofrimento que ela teve?

Ele também pode ter conhecido ela fora da torre, mas isso implicaria que ela ficou viva, o que seria bem estranho, afinal, ela poderia ter vivido com o filho dela neste mundo. Algo não aconteceu tão bem como ela planejava. O que, já não sei dizer.

Bom, os dois Violes são de fora da Torre, certamente, mas é engraçado como o SIU falou tão normalmente "ela vagou por aí e saiu da Torre", como se tivesse achado uma portinha na esquina e saído. Essa história tá muito estranha, não foi contado nem metade da merda que aconteceu. Também não me surpreenderia se o pai do Baam tivesse vivo, é meio estranho ele simplesmente se matar.

E A RACHEL, HEAUHEUAEHUAE!! O dia que eu saber o que essa vadia tá pensando a história vai tar perto do fim.

Gustavo_Abarai
Nível de Cuarta Espada
Nível de Cuarta Espada

http://imgur.com/a/79fN4
sumário:
The ones who heard his first words could felt his extraordinariness, yet getting shocked. So many people had left.

But the zealots followed Zahard started to attack Enryu. Then countless red spears showed up and descended.

The attackers couldn't even touch his single hair, and fell down, just like leaves.

As Enryu wiped out them, outraged Administrator showed up. But even the Administrator himself wasn't enough to deal with Enryu.

Huge Administrator fought against Enryu with changing his form. The Administrator, who was thought to be immortal got torn and shattered.

Even his power that control all shinsoo of floor was helpless. Numerous mountains, oceans, buildings were destroyed and the land turned red.

Finally, the Administrator had lost and the shinsoo of this place had lost its master. Even after that fight, the rain of shinsoo fell for a long time.

And this world has changed. This place became floor of death and rumor has started to circulate.

: Enryu hid the thorn killing the king on this place and disappeared.

FUG also started to track the thorn, waiting someone who would sting the throat of king Zahard.

Baam : ( So that's why...FUG gave me thorn... The reason FUG wanted me to become slayer... wasn't all about hatred toward Zahard.

It was because one of them has believed that i was son of Arlen. Then... Was i destined to be slayer... from the start?

Killing Zahard with thorn really is my fate...? )

---------------------------------------------------------------------------

Yuri : What do you mean you have something to talk about Hell Joe? Isn't that all?

HR : Actually, It's my first time knowing about him. The reason i went through different path was the path was only known to red witches.

At first i myself was planning to guide you, but things have changed. You heard about him right?

Yuri : Yeah, To make Baam get something called thorn, you want me to deal with Hell Joe.

HR : Not just because of Viole. I have personal spite against him, as one of red witches.

Khun : ( Personal spite...Does she...?)

Yuri : You mean he has committed something and earned your grudge?

HR : This place has no admin. Guide without foresight is nothing more than a normal human.

But the guides have to visit here for their pilgrimage. This place is one of them.

We visit here relying on memories passed down for generations. But silver dwarfs have different route, don't they?

Evan : Yeah. Where i've been was totally ruined. But we all know there's place like this.

HR : But everything has changed after Enryu showed up. Most of people of FOD just died. Even the strong rankers couldn't stand in shinsoo without Admin.

This place was lucky by the way. Since it was disconnected from outside, surrounded by corpse of Admin. But the survivors suffered from aging and scarcity.

Escaping wasn't possible, either. Because the army of Zahard was killing everyone to keep secret about Enryu.

Finally, leader of this place, highrankers 'Desa' and 'Deza' found solution. They created the place called room of souls with their spell. And stored all the people's soul.

They found a way to live as immortal with ageless body. But the ones who caught by that spell cannot escape.

They decided to stay in this place in return of immortality. Thanks to that, people of this place have lived for a long time.

However, everything has changed after Hell Joe showed up. He want to break the spell and get out of here.

Finally he expelled Desa and seized the north city. Besides, he aligned with outsiders, breaking the law.

FUG promised his freedom for securing the thorn. He tired to find its last piece and murdered the guide who was on pilgrimage.

( HR takes out a coffin containing mummified red witch. )

She was predecessor of guide who took you over here. Hell Joe forced her to find the last piece but she rejected.

Then he dragged out her life force and viciously killed her.

Khun : A red witch...?!

HR : Hell Joe didn't knwo that the power of guide doesn't work. So he thought she could find it.

The guides can read their fates. So we never fear the death or tried to escape from it. That's how we accept our fate.

But she tried. After being caught by Hell Joe, she longed mercy and died. Because his castle was not her place to die.

Hell Joe... that man is trying to go against his fate.

< Hell Joe : Aaaa!! I'm currently noticing all the intruders on this floor-!! I am the ruler of south city, Hell Joe!! >

Yuri : ( Hell Joe..?! )

< Hell Joe : I have no fucking idea who the hell scum let you in, but i know what you're trying to find. >

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mata : Joe..? An intruder...? Does he mean that man?

< Hell Joe : And What're trying to find is in my castle!! So stop hide & seek  come out and fight me!!  If you knock out my underlings, i'll give what you want!!

Or I'll hand it over to FUG, So Hurry!! I wish you're strong enough to amuse me. Hell Joe out!! >

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rachel : ...The piece of thorn is in this castle?

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yuri : What the hell is he saying...? That he has something that we're finding?

Evan : Feel like he's much shittier retard than i thought...

HR : So He's saying he has the last piece of thorn.

Evan : The last piece is on his castle?

HR : Well, It would be a trap. But my request is wiping out Hell Joe. Even the thorn really is in there, You're having another reason.

What you're gonna do? Yuri Zahard.

-----------------------------------------------------------

Garam : So that bastard is finally on the move.

Baam : Hell Joe..?

Garam : He's currently an owner of south city. After entrapping former lord  Gran Desa, he became ruler.

I heard he was carrying out the thorn to outside...

Baam : He's carrying out the thorn?

Garam : He's been carrying out the thorn to FUG to escape from this place. Yet he's having difficulty on finding the last one.

The last gatekeeper might have not told Hell Joe your entering... So your friends must have survived, i think.

Let's just make them deal with Hell Joe. He just lied. The last piece is on here. North city.

It's hidden on the deep inside of hall of souls. There's place called hall of souls on here, north city.

All the souls of FOD are stored in that place. The one who's guarding that place is Gran Deza, the ruler.

He is one of those who saw Enyru with their own eyes. He also know where the thron stays.

He'll try to test you. If you pass his test, you'll figure out where it is.

------------------------------------------------------------------------------------------

Mata : Hey! This route is through the castle of Deza! Why here...!!

(Hockney feels pain on his eyes.)

Hockney : ( What is this...? Something...about my memory is...)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Garam : Of course, Normal D-class regular cannot pass his test. However, if you're the real one, You'll definitely make it.

I know you're confused to hear this. But no matter what your fate is, it's your own choice.

So even if you try to go against it, i won't blame you. Because that's too huge and hard burden...

Baam : No... I'll... go. Not for my fate, but with my will.

---------------------------------------------------------------------

Mata : Finally!! What kind of story have taken you so long?

Hockney : Mata...stop doing that....

Baam : Ummm.... Sorry but from this point, i have to go by myself. I think i have to find something in there.

But it seems dangerous... So i can't be with you.

Mata : What?! To there? Into the castle of Dexa!? // Baam : Yes.

Hockney : Can i join you? // Baam : Huh?

Mata : !? Hockney?

Baam : But that place is...  // Mata : I know it's dangerous but i feel like i have to get in there...!

Mata : Are you insane?! Deza is staying there!! And what about your painting!!

Hockney : I know, and i'll find it. And as you've said. Maybe i can find something important in that place...

Mata : ( So...This is part of his fate...) Okay... If he goes, i'll. I've been there so i'll navigate you.

--------------------------------------------------------------------------------------

< Entrance of Hell Joe's castle >

Thong : ( Damn...why do i have to stay here alone...The others might've been thinking i'm the weakest one.

Of course i was in the past, But now after receiving power from Lord Hell Joe, I lose to no one...!!)

Ah..! To think about it, he set me here because i'm the strongest one!? Well Well my Lord i didn't see your wiseness..

Yuri : What a remarkable castle, huh? Bastard called Hell Joe is hiding in that place, right?

Thong : ( She has come...!!)

Yuri : Let's hurry and knock him out. After that, we'll find Baam.

Thong : So only two of you dare to assault this place...!! You're not sane!!!!

(Thong turns into something...like Genie?)

Yuri : You're being impressive from the start, aren't you?

Thong : You're nothing more than a mortal. You won't have any chance.

P.S. There's nothing special when i say 'shit'. I just say shit because it's totally shit, thinking 'Do i really have to make my time for this shitty chapter..?'

Aquilo é uma porta atrás do Enryu? Se for, tá comprovado que a saída da torre (ao menos uma das) tá no 43º andar ou o Enryu pode conjurar uma.

Lindíssimas as flechas de shinsoo do Enryu, uma pena que não consegui ver toda a dimensão do poder dele, só uma fração.

Bacanas as vestimentas da galera de Zahard e o lugar, me pareceu que a gente realmente voltou no tempo.

Gustavo_Abarai
Nível de Cuarta Espada
Nível de Cuarta Espada

http://pigbooks.net/bbs/board.php?bo_table=n_web1&wr_id=493&sca=%EC%8B%A0%EC%9D%98+%ED%83%91

Spoiler:
Cletus Kasady, on 12 Mar 2017 - 12:51 PM, said:
Baam : ( I can feel it ... Thorn fragment is definitely in there..!!)

Mata : Wait.. Can we get out of this stuff? // Baam : Huh?

Mata : Well... I got scared and... to lowest like us, Gran Dezs is... And your guide is over isn't it Hockney?

Hockney : Mata? But we came this far... // Mata : Yeah That's what i'm saying.

Baam : ...Right.... From now on it could be dangerous so there's no reason for following me...

Mata : Y...Yeah! // Hockney : Mata!! Why are you suddenly...!!

Rachel : Give up, Baam.

Mata : Who... Who is she...?

Rachel : White and Karaka are going to arriving any minute now. So give up getting the second thorn fragment.

Baam : Rachel...?!

----------------------------------------------

Castle of Hell Joe, 30 min befor Yuri Zahard's arrival

Thong : It's here. You can get to the room of soul through this secret passage. Follow me.

Rachel : ( Damn...!! How did i come to this...!! )

Inside the castle, An hour before Yuri Zahard's arrival

Hoaqin : So there's something that intruders are aiming...? What was that broadcasting while ago?

Karaka : ...The ruler of this place called Hell Joe. I think he's making some kind of plan.

( Hell Joe... Why is he doing these stuffs? Considering his reaction, He didn't seem to have the thorn fragment... Is he planning to drag and kill them?)

For now, your resurrection comes first. Come with me, sir.

Hoaqin : ...Alright. Then guide me now - to room of soul or whatever. I'm already looking forward to regain my power back!!

Karaka : ...As you wish. ( I don't care if Hell Joe has thorn. While you're fighting, we'll get all of your souls on this side.

Yura : Thorn fragment on here... Is that real? // Rachel : Well... It seems like he's making a trap or something..

( Rachel gets massage from Emily)

< Mr. Hockney is heading to the place called room of soul with Mr. Baam. >

Rachel : ( Is this..?!) Room of soul...? Room of Soul..! We have to get to there!! Hockney is heading to the room!! And Baam must be with him!!

Then there's also thorn with!!

Yura : But... But we don't know where that place is.

Rachel : We have to find out anyway!! He must be on the...!!

Hoaqin : Hoh- What did you just say? Jue viole grace is on the room of soul? That's good.

Karaka : Lord White?

Hoaqin : Karaka, It's good news. I think Jue viole grace is on that room.

Karaka : ? // Hoaqin : And that means i can take him out! Along with getting back my power!!

Karaka : ....Hmmm. By the way... How could you guys find out where he's heading?

Rachel : ....!

Karaka : Let's make a deal. // Rachel : Pardon...?

Karaka : I'm currently intriguing with one of executive of here. He knows where that room is. If you want to get the room of soul, We'll lead you to that place.

Instead, You're going to give me Where viole is staying. How's that? I think there can't be more peaceful suggestion than this one.

Rachel : .... Yes, sir.

------------------------------------------------

Secret Passage to North city, 10 min before Yuri Zahard's arrival

Thong : ( I feel sorry for leaving the castle alone... They said they would tell us how to escape this place.. I'm not betraying Lord Joe, i'm doing this for him! )

Rachel : ( If Baam finds the thorn and get caught, It's no different from that I've been beating the air from the start...

I must get to the Baam in advance and make him run...! As long as Emily get's sign of Hockney...!! )

Karaka : ( Viole must have headed to that place to find thorn fragment. Unexpected chance has come. I can get him and thorn, once and for all. )

Thong : This way. From now on, the route will be quite complex so keep your eyes on me.

- Beep

Rachel : ( Emily got the sign of Hockey!! )

( Yura nods.)

Rachel : Ouch-!!

Karaka : ...Wat?

Yura : Oh my, She must have her ankle. I can take care of her with my suitcase. Just go ahead!

Karaka : ...Very well. You're wasting time.

Rachel : ( If i cut across i can make it!! I have to get to the place before they arrive..!)

-------------------------------------------

Now, present.

Rachel : For now, Yura is making time for us but Karaka will arrive soon!! If he gets you, you have no chance to get the thorn!!

But If you just retreat now, that's not gonna happen!! So run!!

Baam : Rachel... // Mata : ( Thorn fragment?)

Hockney : ( Thorn fragment... Hell Joe is trying to find that stuff? )

Mata : Who... Who is that girl!? You know her? // Baam : Yes...

Baam : ( Rachel... The reason you're saying i have to run is not for me, of course. But you're worrying that Karaka taking the thorn...

That's why she's trying to... If i just give up everything, can i go back to the normal life like before? I'll be happy enough then.

Will you, Rachel? But...Rachel I can't go back anymore. )

Rachel. I'll go.

Rachel : What are you saying!! You die!! Give up!! // Baam : No. I have reason to go.

Rachel : What... reason?

Baam : Let's go guys. Sorry for you getting involved, but if they ever notice you, they'll not just leave you.

Mata : Whaaa? But there's Deza on ...!! /// Hockney : Just follow me!!

Rachel : I asked What's the reason Baam!! Tell me!

( Rachel blocks Baam with her lighthouses. )

You must have met with the princess who has look of deep water! What have you heard from her!? Tell me!!

What did she say?! No way...!!

Baam : ......Arlen Grace. I heard about someone who could be my mother. She thought where we had stayed was paradise and left here.

But Rachel. Where we've been was no like paradise was it?

Rachel : But... But you have no idea what that place is...!!

Baam : Not much as you. But i know you hate that place horribly.

( It was paradise because you've been with me... But i cannot go back if it's hell or paradise.)

So i'll find true paradise that can make everyone in this place happy!!

( Baam breaks the shield that Rachel made.)

For that, Zahard, 10 Family, FUG, Everyone who disturb me is nothing more than an enemy.

I'll never go back, Rachel. I'll gather the fragments and get the key. With that, I'll open the gate to the last floor.

Something must exists beyond there.

Rachel : Don't be ridiculous!! Why are you doing this!! You think you're hero? You have nothing to do with the story of this world!!

Just give up!! You just get locked in there and wait for me!! That's mine!! For a long time, i...!!

Baam : Rachel.. Bye.

Rachel : ( Goddamn Fate...!!)

----------------------------------------------------------

Mata : Is that alright? She said something tremendous but you left her...?

Baam : Yes.. It's alright.

Deza : My name is Gran Deza. Why are you here, Intruders?

< Gran Deza, Former lord of North City > < Gran Dree. Current lord of North City >

Baam : I'm here to get the thorn fragment that Enryu left!!

Deza : What?! thorn fragment? What are you? Underling of Joe?!

(Wait... This feeling...? ) You finally came back!! My eyes!! Gran Dree. What have i told you!!

My eyes will carry my massage and take the savior to me!!

Good!! Stranger who came with my eyes you have right to take your test! I'll test you!!

Baam : Really? // Deza : Yes!! Considering you're with my eyes, you must be a qualified person!! I'll let you take a test!!

Hockney : Your eyes?! What does that supposed to...

Rachel : Let me take your test, too. // Baam : Rachel??

Rachel : Let me try!! I also have my right!! I've been expecting this moment from the long time ago!!

Plus, I brought this person. And these people are nothing more than robbers who're trying to take what i should have!!

So I'm more qualified to have the thorn than this man !!

Gran Deza : Hmmm, But girl i sense evilness inside you? Though i have no eyes i can still feel the chaos coming from your soul.

Baam : I think you should give her a chance. // Rachel : Baam?

Baam : She has a right to get a chance. Let her take a test with me. She came here risking her life.

Without her, I couldn't have come to this place. Please, Lord Deza.

Rachel : Baam! What are you trying to do?!

Gran Deza : Alright! If you're not the true owner you shall not pass the test!! I'll let both of you take the test!!

And the winner shall find out where the fragment is!!

This is your test!! Get rid of my enemy Hell Joe and save my trapped brother, Gran Desa!!

Baam : Huh..? What..????

--------------------------------------------------

Karaka : You thought you could trick me with this... ludicrous. Speak the truth. Or your life will be at stake.

( Fuck yeah Karaka beats Yura to death and She bleeds goood )

Where is Jue Viole Grace?

Sinto um distúrbio na força:

Tô achando que quem vai receber o thorn é a Rachel, de alguma forma. Do tipo dar o golpe final do Joe ou conseguir pegar o irmão da Deza enquanto o Baam se fode todo lutando e tal.

Felizmente o Baam fez quase a mesma coisa que a Rachel fez com ele. Dar adeus pra Rachel e entrar na porta foi a mesma coisa que ela fez no primeiro capítulo. Um bom tapa na cara dessa bitch.

zanafer
Gillian
Gillian

Deu uma missão um pouco impossível pro Baam o Joe agora e um Ranker bem foda sendo que ate a yuri ta lutando com os mínios,fora isso agora vai ter white e kakara atras doidos pra treta com o baam

Gustavo_Abarai
Nível de Cuarta Espada
Nível de Cuarta Espada

http://pigbooks.net/bbs/board.php?bo_table=n_web1&wr_id=502

Spoiler:
Olha, eu esperava Karaka x Yuri, Karaka x Baam, Karaka x Wangnan, mas nunca Karaka x Mazino. Karaka com certeza sai vivo e é capaz de ser até com a ajuda do Wangnan, que pode perceber o anel em algum momento. Mazino vai ser feito de bobo em algum momento e isso é surpreendente.

Espero que o Joaquino consiga ficar full de novo. Seria excelente ver ele lutando contra o Baam completo.

Pelas minhas contas, podemos ter White x Mazino, Karaka x Yuri e Baam e Rachel x Joe. O Baam precisa completar a quest e com certeza deve pegar o Joe.

Minha leve preocupação vai pro fato de que o SIU botou o Mazino na linha de frente. Eu jurava que ele ia aparecer como last hope, não no início de tudo. SIU vai equilibrar isso com algum wild card.

jediconsular
Gillian
Gillian

Raw 327 - 247

http://www.manhwa-manga.ml/2017/04/new-online-tower-of-god-327-2-247-raw.html

Raw 328 - 248

http://www.manhwa-manga.ml/2017/04/new-online-tower-of-god-328-2-248-raw.html

Raw 329 - 249

http://www.manhwa-manga.ml/2017/04/new-online-tower-of-god-329-2-249-raw.html

jediconsular
Gillian
Gillian

Raw 330 - 250

http://www.manhwa-manga.ml/2017/04/new-online-tower-of-god-330-2-250-raw.html

Spoiler

Spoiler:
Hell Joe: (That guy standing there ¿Is it…? Hockney!!)

Garam: Dont bother in fight properly. Our ibjective is to win in any way. That man, Hell joe administer alll the shinso of this place. I dont believe I can win alone anyway

Yuri: Well, but, it is the first time I see you in person. ¡I’ll see what you can do in a moment!

(Yuri jumps to the atack alone)

Garam: ¡Hey!!

Yuri: I cant start the fight without see what you can do agaisnt my atacks fiorst!

(Hell Joe stops the black march with his hand)

Hell Joe: ¿What are you doing? You… ¿Are not the same as before?

Yuri: Oh. Not  really. Now, show me. I know you can give me lots of fun

Garam: (This girl really is…)

Hell Joe: ¡Not necesary!! ¡I just want the power you just showed up a while ago!!

(Hell Joe atacks with his claw and scrat Yuri)

Yuri: Ohh (That thing did hurt me)

(Garam steps in atacking in the midle of the fight)

Garam: ¡You just are messing around!!

(Garam’s minions atacks with something like a missile spear)

Mata: ¡I-Its huge!! (ment the explosión, obviusly)

Hockney: No way… (Hell Joe is intact… Atacks dont work either...)

Hell Joe: That was an atack to freeze my inmortal body in this cold weather. Im sorry. My wholoe body is warm and that wont happen (But… If those powers are back they will become a treath… Gota make sure to crush them)

(Hell Joel aunches “Zero zone”)

Yuri: ?!

Garam: ¡This…!!

Yuri: Ahhhhhh!! Im falling!!

Garam: ¡He changed the shinsoo at his will!! ¡Kranka!!

Yuri: That guy… I really want to change the place of battle. No matter how strong he is, he can change the surroundings at his will. ¿What sense does it make if he can manipulate the Shinsee? This is… (like he is an administrator)

(Joe glares at Baam )

Hell Joe: ….!! (¡¿Who… who’s that kid…?!! ¡¿How is it posible to keep using shinsoo?!! Wait… That kid … ¡¿That red thing is his back… A thorn fragment?!!)

Garam: Good… He is distracted with the bait.

MINUTES BEFORE THEY ENCOUNTER HELL JOE

Garam: When he find out that Viola has a thorn fragment, for sure he will follow him to catch him

Yuri: ¡¿What?!! ¡¿You are going to make Baam distract him?!!

Garam: Yes. It is the best way to get away from his pursuit range for now.

Yuri: That is something…!!

Garam: Viole… You said you could kill the people on this place right?

Baam: Yes.

Garam: Probably that is because of the thorn. Hockney’s eyes can predict the future now very diferent from the normal, I believe the thorn’s power its been inflicting on it. Maybe Enruy gave him those eyes to Deza to bring us to this future. If that visión is true, it will help us to stand a fight in Hell Joe’s territory. When HJ see Viole can use the shinsoo in his área he will notice the thorn fragment. We must follow this plan to lure HJ. Hockney was clear about the future, he was with my assistant, Kranka, and said we will meet him in one of the corridors. We hace to follow him. Viole, When HJnotice your thorn pressence and follow you we will go to the corridor. It is a dangerous job, I will understand if you dont want to ¿Can you?

Yuri: ¡Wait!! ¡its too risky!!

Baam: its fine, Yuri. ¡I will!! ¡This is my test!!

BACK TO PRESENT

Baam: Come on!!

(Baam escapre)

Hell Joe: Those things!! Everything is wrong!! ¡I wont loose him!!

Mata: ¡Come on!! ¡He will follow us!!

------------------------------------------------------------

Hell Joe (Through a light house): ¡Sánchez!! ¡They will give above!! ¡Get in and catach them!!

Sanchez: Si!! Mr Joe!!

UnknownThrough a light house): ¡Sanchez!! ¡Dont!! ¡leave it to Mr Joe!! ¡If you go agaisnt the wrong person you will die!! ¡Anyway, why are they giving you a job like that …!!

Sanchez: Stop Shalot.

Desconocido: ¡Sanchez!!

Sanchez: He is a bit weird now, but I keep bealiving since i got this power from Mr Joe. He is the one who really deservs to be our leader.

---------------------------------------------------------------

Hell Joe: ¡There you are!! ¡Why do you have a thorn piece?!!

Mata: ¡H-he caugh us!!

Hockney: Mata!! The enemy!!

(Sanchez about to launch his atack)

Hockney: ¡Mata, go low as far as posible!!
(Sanchez atacks and hits HJ)

Sanchez: ¡mr Joe!!

Hell Joe: AHHH, ¡This… kids…!! ¡ARE REALLY PISSING ME OFF!!!

(Hell Joe atacks with “blood field”)

Mata: ¡T-The corridor its filling with blood!!

Hockney: ¡we gotta escape!!

(They made it through)

Mata: ¡We did it!! ¡Hockney, This is the place you saw in the future!!

(HJ catch up again)

Hell Joe: ¡Intresting!! ¡not running anymore?!!

Baam: !! ¡Hell Joe!!

Mata: ¡Crap!! ¡He followed us!! ¡What should we do now..!!

Yuri: ¡I’ll fight him!!

Baam: ¡Yuri!! ¡No Yuri!! ¡You cant use shinsoo here!!

Yuri: ¡I will surpass it with my fighting spirit!!

(Yuri jumps)

Baam: ¡S-She flew!!

Mata: ¡¿Thats not shinsoo reinforcement?!!

Hell Joe: (¡Big thing..!! ¡She is a physical skill beast!!)

Mata: ¡Amazing!!

(Sanchez hits Yeri in her blind spot LOL)

Baam: ¡Yuri!!

Sanchez: ¡Finally hit!!

Hell Joe: ¡Sanchez!!

(Baam catches Yuri, like a princess)

Hell Joe: Kuahaha, seems like you were trying your last effort, but you failled. Well, there are no chances of you winning here anyway. I dont know how you got thet fragment, it seems everything haves to do with that thing is your back. I will ask you everything because I want to know it calmly. So, lets end this Little game shall we? I will kill and rip of that thorn’s fragment.
(HJ starts a Genkidama with the horns)

Baam: (¡Hurry up please Miss Garam..!!)

------------------------------------------------------------------

HALLWAY TO THE NORTH CITY

Garam : What's this... There's nothing here? What the hell is going to show up here? I'll go back and help Viole

Garam Minion : First let's take a look around princess

Wangnan : Why you suddenly stop moving? Mr. Mazino?

Urek : Be quiet. Garam will hear if you keep talking

Wangnan : Garam?

Urek inner monologue : Damn it! I'm screwed! I tried to keep it secret from garam.

Why is she here? If like this, she will know I gave hell joe red bari (?)

When I first arrived on the floor I kept courting her for love, but she didn't accept me.

I didn't give up all of my work, I gave her everything, but at the end of the day I ended up being banned on FOD (?)

Since I was dumped by her, I've tried to meet many women, but the truth is no one like Garam (?)

When I heard the story of joe, I thought would win Garam hearts.

Why is Garam in north city? If we get caught then it’s all over!

Damn it… just go home…

Garam Minion : Princess Garam, why don’t you just try and see what the strange eye guy say?

Garam : That…

FLASHBACK

Hockney: I heard what your saying this in the future

Garam : Saying?

Hockney : Yeah. You said it like this. Everything…

PRESENT

Garam : I’ll forgive everything! (what am I doing?)

I waited for you to comeback for a long time if you help me this time, Let’s get everything straight and start taking it seriously.

Urek : If you say so, I’ll definitely help you my lady

Garam & Evan Shocked face : that man, why here?

--------------------------------------------------!

Hell Joe : I kill you. I’ll take away your thorn pieces. And let her find out the way to go out of this place

(to hockney) eye monster! You too you will have to tell me how to get out of this place

Yuri : I’m gonna stop you (?)

Bam : Yuri is too dangerous

Urek : You gave a lot of trouble, baby

Yuri : (this voice)

Urek : But don’t worry about it now the hero has arrived. I’m filled with the power of love now. Invincible!

Hell Joe : You…?!

Urek : It’s been a long time Hell Joe. You’ve change a lot.

zanafer
Gillian
Gillian

http://www.manhwa-manga.ml/2017/05/tower-of-god-334-2-254.html?m=1

Baam agora também vai ter o RED BARI dentro do corpo OMG saiu do joe e foi pra ele kkkkkk muito foda.

Baam nao para de levar power up

jediconsular
Gillian
Gillian

Raw 335 - 255

http://www.manhwa-manga.ml/2017/05/tower-of-god-335-2-255.html

Spoiler:
Hoaqin : Well, Now it's time to enjoy my banquet.

Karaka : By the way Lord White, What are you thinking of absorbing all these souls?

Feel like they are tied down by the spell or something...

Hoaqin : Hmm... You have a point. So much burden to unchain such a powerful spell.

But only if i overlap my spell over the pre-existing one, i can surely make it.

Besides, spells related to souls are related my profession!

Now... Let's start this!!

( Hoaqin craves the symbol of his spell on the orb with his sword.)

- FLASH

-----------------------------------------

Baam : You want me to join Wolhaiksong? Sorry but...

Urek : I know, I know you're a slayer candidate.

But your life lies on your own hands, right? Plus we don't care if you're FUG or Zahard.

Just think about it, Baby. Now it's time to leave!

Baam : ...By the way what happened to Rachel and Dree...? No way... Did something happen?

Khun(pocket) : ...Baam!! /

Baam : Mr.Khun?

---------------------------------------------------------------

( Joe is fainted. )

Hockney : Joe...!!

Baam : Mr. Khun!!

Khun : Baam!! What's going on? Do you know how much we worried about you after disappearing like that?

Baam : Sorry. After being swept by that tide, my pocket didn't work well..

Khun : So, What about Joe...?

Baam : Oh...! We defeated him!! And Yuri is safe too..!!

Khun : What, really..?!

Urek : Hmmm... Are these guys your teammates?

Khun : Who are you?

Urek : Ah- My name is Urek Mazino.

Endrossi, Boro : What? Urek Mazino?!

Urek : I just happened to intervene this battle, sorry babies.

Boro : Urek Mazino?! Is he real??

Urek : Haha... Don't be surprised. You all can get your own autographs.

Khun : Are..are you alright Baam?! There are so many rumors about him.

Boro : I heard he was a pervert. Some kind of beam comes out from his dixx. // Urek : Huh?

Urek : Um...Please? I'm not that kind of person....

Khun : Didn't he do something weird on you? Like forcing you to be somewhere...

Baam : ...Ummm He told me to join some kind of a group.

Boro : I knew it..!!

Yuri : Hey, Are you flirting with kids?

Urek : Yuri... What about the horned guy?

Yuri : He left to save Hell Joe. By the way...Just tell me straight!! How do you know about Garam Jahard!!

Urek : Oh dear i have forgotten about Joe...

Yuri : Tell me everything!! Where the hell are you going!!!

Khun : Seeing Yuri Zahard and Urek Mazino at the same time... It's hard to imaging even for me, who's from one the 10 great families.

You're involved in something big again, Baam.

Baam : Feel like the scale is getting bigger.

Khun : ...You have to get used to that. Oh, And when we entered into the castle of Joe...

Rachel suddenly showed up... and got fainted by the attack of Dree.

Baam : What?!

---------------------------------------------------------

Baam : Rachel ..!! How..How was she..?!

Khun : I think she was poisoned by the venom of Dree's observer. Yet i have no idea why they fought each other...

Thankfully, that sleeping girl stopped the poison spreading.

By making human sleep to slow down the metabolism. Heard it's a some kind of skill passed on from her family...

But it has limit..And she'll soon die if we do nothing anyway.

Baam : Rachel..!!

HR : ...Worried but you came to the right place. It's nice of you to save my trouble.

Baam : Ms. HR?

HR : Now let's get the hell out of here. I've been having a sense of foreboding, since a while ago.

----------------------------------------------------------------------------

Joe : Uttt... Where...am..i..?

Hockney : ...You're awake.

Joe : Why am i with you...!? I was fighting against Urek Mazino!!

Hockney : You remember nothing? You lost.

Joe : ( I...lost...Did i...? I, who had the power of Red Bari have lost...? )

Don't be ridiculous!! I still can fight!! Now i'm going to capture you alive and ask your friends how to escape this place!!

Hockney : ...So you still think you're strong. You're not Red Bari anymore. You've lost that power.

Current you are not specially more powerful or superior than others. You're just same as the ones you've been bothered!

Pull yourself!! Hell Joe!! When i realized that you've taken my eyes. I really wanted to kill you.

But now i don't ,after seeing current you. Just try to lead a good life from now on.

--------------------------------------------------------

Sanchez : Lord Joe!! Are you alright!!

Joe : Who... Who are you?

Sanchez : ....Lord Joe? It's me, Sanchez.

Joe : I don't know someone like that!!

Sanchez : Huh? Why... Why are you doing this? Is that what we call an amnesia?

Joe : I... I don't know... I'm just normal Plunder. I don't no someone like Joe...

Sanchez : What...What are you saying? You're definitely Joe!

Joe : (Just leave dammit... They're going to kill me if they figure out i lost my power...)

Urek : You've become awful after losing such thing like that, Joe.

Sanchez : Urek... Urek Maznino...!!

Urek : Now stop being like that and just get up. It's been a long time but we couldn't even greed because of fight.

Joe : Why ...did you come here. You didn't show up when i was in pain. But you suddenly got here and took my power!!

Why now!!! It was you who gave that thing to me dammit!!!!

Fuck You can't just take it back like that!! Shit!!!!

Urek : ...Yeah. i'm Sorry From the start, It was mistake to give Red Bari to you, I apologize , Joe.

But what the hell could you do with that power?

What you made with that was only a privilege watching TV and reading comics, stuck inside your castle.

Pull yourself, Joe. What you lost is not the power. You just got your own eyes to face the real world.

You're back to the true self.

You flied around ,shoot the beam , fought against high rankers, princess of zahard and so on.

It's not the big deal. It's alright. That doesn't make you happy.

Now you can move ahead to your true goal. Now you can start again.

You can do it again Joe.

Joe : haha... Can do it again? Don't be ridiculous...

What do you know about me? You were always strong and superior how do you understand me?

I cannot start over again. Once I lived in that castle. Once i was that strong.

I'm going to die thinking such things like that.

So don't make me pathetic and go away! What you're saying is not a consolation!

Just boast your power front of others, not me.

Urek : Joe...

Shhhhhhhhhhhh-

Joe : ( What... What the..?) I'm being separated from my body!! HELP!!!!

Urek : Joe!!!

Khun : What the hell is that???

--------------------------------------------------------------

White : HAHAHAHAHAHAHA!!! Amazing! Amzing!!

The flow of power is coming to me!!!! HAHAHAHAAH!!!!

I've never felt the fulfillment like this for a long time!!!

I don't remember his name 1 : You....bastards.... This is not what you promised...

Karaka : ( So...That's the power of White.

Not gonna be as powerful as his golden age's

but as i heard...

He's definitely .... beautiful...

Now the only remaining issue is...'him'. )

jediconsular
Gillian
Gillian

http://www.manhwa-manga.ml/2017/06/tower-of-god-336-2-256.html

Spoiler:
White : Hah- I've never felt such a power for a long time...

Karaka : Lord White. I'm sorry to say this but - You must run.

White : ...Run?

Karaka : Yes, sir. There's high possibility of Urek Mazino still staying here.

No matter how powerful you've become, He's still one of the most powerful man in this tower.

Why don't you get back to the train and absorb the last clone rather than fight against him?

My lord, please...make the wise choice.

White : Hmmm-
-----------------------------------------------------

Urek : Joe...!!

Yuri : ...What the hell is going on? Something sparkled...and went out?[

Is there any problem on hall of souls?

Urek : Hall of Souls... No way... F.U.G That bastard..!!!

Yuri : What are you going to do!?

Urek : Of course i'll have to catch them!!

Yuri : Would you please calm down? If you ever go berserk, all the bodies will come apart.

For now, i'm not sure what's going on... Baam is coming from that place. So let's ask him about it.
-------------------------------------------------------

Khun : What...What the heck is going on...?

Baam : I have no idea. Some kind of flash light ...came from everywhere...

Khun : ...!! Dudes under the place is not moving at all? Are...they dead!?

Hockney : Baam!!

Baam : Mr. Hockney!?

Hockney : Mata...!!
------------------------------------------------------

Baam : Mr. Mata!! What happened to him?

Hockney : I don't know... When i came back...No single person was moving...

And my future-seeing eye has stopped.

Khun : Baam... Did something happen in the hall of souls?

Baam : Hall of souls...!!

Khun : We heard of that place. On somewhere, souls of residents are gathered.

Don't you think something happened in there...?

Baam : Surely...If something happened in that place...could be possible.

Come to think of it... Karaka was heading to that place.

Yuri : Baam-!!

Baam : Yuri...!!

Yuri : You said you came from the hall of souls right? Can you guide us to there?!

Baam : We're to get back to that place..!!

Yuri : Are you? then let's see in front of the castle, pleas hurry!!

HR : Are you really going back to the hall of souls, Viole?

Baam : Ms.HR...

HR : If what you said is true, there's high possibility of him being there.

But why don't you let rankers deal with him instead?

Baam : But...!! I have promise between Desa and i cannot let people of FOD die!!

If i can help them a little..!!

Endrossi : I think it's gonna be alright... We have two high rankers on this side...

Khun : And Urek Mazino.

Baam : Moreover, We haven't got location of thorn from Desa! I must go for that!!

HR: Okay... But you have to be with be instead. Plus you should never break in.

Baam : Got it..!!

Yuri : Seeing no sign of enemy...i think they've already run...

HR : ...I know where they went to.

Yuri : Guide of F.U.G.?

HR : There's a secret passage in this place which is only known to FUG.

If you want, I'll lead you to that place.

Urek : For real!?

HR : Since you guys took revenge for my mate... I want you to accept this.

But they already might have run far away... And you'll not able to speed enough following my lead.

I cannot guarantee the success.

Urek : ...Don't worry about such things and just show me the path.

Yuri : Urek...

Urek : No matter how hard it is, i'll get them.
-------------------------------------------------------------------------

White : Shame. I really wanted to compete with him.

(Running)

Karaka : Plan for the future, Lord White.

Once you get on the train and retrieve the clone, you can be much more powerful.

Clashing with wolhaiksong will not be too late after that.

White : Well.. That's right.

Karaka : ( ...He seems to have better control in his mind than before.

Does getting more souls complement such weakness? He would've been stubborn to fight against Urek if it was before... )

White : By the way, Why did you choose this track, not the fast one that we took in the first place?

Didn't you mention that there was track only known to FUGs?

Karaka : Ah, That's because there's a guide who knows the same path on the other side.

She must have thought we would head to that way. So It is better to take this way.

White : Hmmm... I see you're careful man. Unlike other slayers. I think i can have good relationship with you.

Karaka : I'm deeply delighted, Lord White.
---------------------------------------------

( Woody Budda )

White : Is that...?

Karaka : The last gatekeeper..? How can he still survive after losing his soul?

(That's...! ) I think he's definitely dead.

White : Hmmm is that so?

Karaka : The bamboo spears?!

( White defends himself with badassery wings.)

White : I assume that doll was made to terminate any passers even his life sign stops.

Karaka : Such technology... The maker must be a bigshot.

White : Well... It seems so... But we have no time to talk about that guy...!! Let's go!!

Served well, Now rest in peace. Doll.

( White crush him with his badassery wings.)

White : So can we make it through that hole? // Karaka : Yes sir

White : ....

Karaka : My Lord?

White : Thing i left in that place bothers me... especially that woman...

Well. Now it doesn't matter. Let's go.

(Suddenly he stops.)

White : ( What?! My body is not...? I feel like being pressured by something huge...!!)

??? : I wondered who broke my doll. Now i see pretty bug rolled into this place.

White : ( This feeling...!!)
-------------------------------------------------------------

(Evan is tied down.)

Evan : Ummm... I thought once we take down Joe everything would go alright ...But what's going on?

Garam : Don't you know how things are going? You're the guide of Zahard Family, right?

Of course i have to shut your mouth down with killing you.

Evan : What... So you brought me to this place for that...?!

Garam: What can i do? Anyway i 'm warning you. Once you tell Zahard that i'm here..!!

Evan : Of course not. I'm part of zahard family but still i'm the guide.

I never do the things that would bring chaos to the tower to benefit power.

And... Urek Mazino is more like benefactor to you. I don't want to be in conflict with him.

Garam : Well, Fine then. Release him.

Evan : By the way, i have something to ask.

You hiding on this place, Zahard family not getting right info about FOD...

Thorn getting preserved without intruders... All these things are impossible unless someone powerful is behind you.

You have supporter, right? The big one.

Garam : ...Yes. Long time ago, He helped me to escape and settle in the FOD, and made this place in vacuum.

I really have no idea why he helped me but... curiosity kills the cat.

There are only 10 guys who can do such things.

Evan : No way-!

Gustang : I wondered who broke my doll. Now i see pretty bug rolled into this place.

White : ( The feeling is same.... with that of my 'father'...)

Gustang : But Still.... You're just a bug.

White : ( The 10 head...!! )

http://www.manhwa-manga.ml/2017/06/tower-of-god-337-2-257.html

Spoiler:
Evan: Only ten of them...?! You mean there's a traitor among the 10 Great Heads!!

Who!! But why?!

Garam: You'd better not try to figure it out. Plus, it won't make a scrap of difference.

What I know is he completed the spell, helping Desa and Deza.

Blocking the intruders from outside, seizing their souls were all part of system that he built.

FUG hiding the thorn might be what he actually wanted.

Also, your arrival can be part of his plan.

-------------------------------------------------------------------------------------

Karaka: Lord White...?

White: He's a 10 Great Head. // Karaka: ..!?

White: It's my first time seeing with my own eyes after father.

Considering his look, he must be the head of Po Bidau family.

(Why on earth is he...!?)

Gustang: So, you... stole the souls, didn't you? I've never heard that Arie family educates their kids to be thief.

White: What the hell -!!

Gustang: Well... It seems you already paid for your theft, though.

Pass by me - to the outside.

Go right now. I won't stop you.

White: (He won't stop me...? What the hell is he thinking?)

---------------------------------------------------------------------------

Urek: Damn!! I can't find them!! Whyyyy!!!

HR: I think they had noticed me and head to the other side.

Splitting the team was the right choice.

I hope nothing dangerous happens.

----------------------------------------------------------------------------

Urek: Yuri! Where are you!?

Yuri: Mazino!! I'm still finding them!! I'm almost there!! What about you?

Urek: Not this side!!

Yuri: Is that so? Then...

Urek: Got it. Then I go first!

Yuri: OK!! He says there's nothing.!? What was that...!?

Urek: (This feeling...? No way...?)

(White falls repeatedly.)

Karaka: Lord White!! Are you alright!!

(What...What's happening? There was no interruption, and we just tried to get out of here…

But when we were about to go out...The force...Something invisible stopped us.)

Gustang: So, you knew nothing.

The souls of hall surely gain immortality - along with curse that makes their escape impossible.

White: (Curse...!!) Don't be ridiculous!! I finally got power back but can't escape?! I’m...!!

Gustang: You cannot even escape for getting such a slight power.

What a pitiful bug.

You have bound yourself to the eternal agony, after suffering inferiority complex about your father.

Though that sword is in the too high place to reach-

White: Shut up you know nothing about me!!

(White flies to the hole again.)

Karaka: Lord White!!

White: I'll go out!! I can easily slay this filthy curse in any minute!!

(White falls again.)

Hah...Hah...

Gustang: ...

Hoaqin: (It’s too far from me...)

Gustang: Pathetic....Blame yourself who tried to gain power costing others.

Now give them back.

(Gustang extract souls from White.)

But don't be so frustrated. I won't take your life though.

Well, someday you'll have moments that you've longed...

Urek: Yo!! Gustang-!!

Gustang: (The space warp ...)

Urek: Why the hell are you here...?

Gustang: ...So you came here, even using the space warp.

You must have urgent business. If you ever abuse that thing, every creature in this place will...

Urek: Shut up dude. I asked why are you here!!

Gustang: It's none of your business where I stay.

And why are you here, Urek Mazino.

Urek: Ha Ha! You think I’m gonna tell something while you're not?

Anyway, give back souls you're holding!!

Gustang: ...? You mean this one...?

So, you're also interested in this power?

Urek: Not the power!! My friend is in there, dude!!! Give them back!!

Gustang: ...Friend, you said? Your friend is among tiny souls?

Urek: Stop saying that!! Joe is not that tiny man!!

Gustang: Ptt...! Bahahahah...!

Urek: Why the hell are you laughing!!

Gustang: You always make me amused.

Well... I do understand your abnormal behaviour because a whale like you got imprisoned in this small fish tank...

But I'm gonna tell you one more time, even though I did for thousands of times.

You're the only one who's equal with the 10 Great Heads and Zahard in this place.

Whatever it's called, Wolhaiksong stuff and so on...

Your amusements are nothing more than a deception to them.

But don't worry. I'll manipulate these souls into the right place.

Urek: For real?

Gustang: Of course. I don't want to see sight, something like you destroying my family with half-nude.

Yuri: Urek!!

Urek: Yuri!!

Yuri: ...Huh? You're...?

Gustang: ...No, Urek Mazino. I take back what I said.

Maybe there's one more ...

Urek: ...Who?

Gustang: ...Someone who can be equal with us.

Come over here, Son of Arlene.

Finally, we come to face to face. My name is Po Bidau Gustang.

I've been waiting for you for a long time.

I came here to ask you a favour.

-------------------------------------------------

???: My Warrior!! What are you looking at? It's late at night...

Rak: ...Of course, I'm looking at my prey.

jediconsular
Gillian
Gillian

http://www.manhwa-manga.ml/2017/06/tower-of-god-338-2-258.html

Spoiler:
Rak: I'm looking at my prey. I want to beat that guy right now ...

Girl: You can not, sir !! I already told you, you have to work with others to face that monster !!

Rak: Eh .. !! I do not need them!! I can do it alone !!

Girl: You can not !! I already defied it last time and lost !! Besides, he's too scared to fight that monster !! (N / T: RAK sweating cold LOL)

Rak: Ugh ... (Like I'm supposed to ... after being hit by that attack ... when I opened my eyes, I was here, alone.) And I can not leave this place, for that damn monster. Turtles

Urek: Joe!

Joe: ..Mazino ..?

-------------------------------------------------

Gustang: Everything seems to be back to normal. This place should always be maintained this way. So ... Should we start discussing the important issues? Son of Arlen.

Baam: ...! Okay ... By the way ... because someone as big as you ... who is the leader of one of the big families ... What do you have to ask someone like me?

Gustang: Umm ... I understand .. actually .. not a favor .. What I want ... I'd like to test you.

Baam: ... a test?

------------------------------------------------

Yuri: A leader of the 10 families ... this is really unexpected (I had heard that the Bidau family was interested in investigating the world, but ... I never thought that would take a direction towards Baam ... it's true ... he said ... "Son of Arlen" ... Who is Arlen? What is ...?)

Gustang: Yes. You, who got the thorn and climbed the tower. Who is destined to change this place. Are you really worthy enough to follow you? If you are the savior Arlen said. I want to check it out.

Baam: You know about my mother .. !!

Gustang: It's all about her. He was part of the 10 warriors. I traveled with Arlen. I had a good relationship with your mother. I was obtuse and blunt, but she ... got along well with anyone.

Baam: In ... I understand ... Then my father ..?

Gustang: I will not tell you about your father.

Baam: ...?

Gustang: He was the worst human I ever met.

Baam: ... Pe ... Worse human !! But why di ... ?!

Gustang: You'll understand later. Ah ... true ... before I tell you my request. Please tell me if there is anything you want. As you know, I am one of the greatest experts in science and medicine in the tower. I'll give you what you want if you have something to ask me.

Baam: Any ... Anything you want? (... Rachel .. !!) (N / T: I did not expect that.jpg)

-------------------------------------------------- -

Wangnan: ... What happened?

Yura: I think Rachel was captured. It seems like she's sick, but she also seems to be sleeping ... I feel it will be a bit difficult for me, to save her now ...

(Rachel has implanted a secret Yura camera near her ear)

Yura: Obviously those bad guys did that to Rachel !! Otherwise, Rachel would not have gotten caught so easily !!

Wangnan: ............... (She's part of Rachel's FanSub)

Yura: Yellow do you remember your old friends you were with? What if I let them go with them and your group lets go to Rachel.

Wangnan: Stop joking. Have you forgotten because I am with you? (... I have to do this ... I was on this team to somehow get revenge on Rachel ... but now that she is trapped there, in that state ... if Viole is with them ... rather, she will stand in my way to kill Rachel ...)

Yura: ...? What?! Someone is approaching.

Wangnan: ... Viole ..?!

(Yura transmitter explodes)

Wangnan: S..Is it broke ..? Who ... is ... that person ...?

Boro: Baam !! Who is he ?! (N / T: Boro raises his sword against a family leader, Boro has them put well XD)

Baam: No ... No, wait !! Do not worry!!

Gustang: Is she?

Baam: Ah ... yes ...!

(Gustang heals her with the look)

Gustang: Ready.

Baam

Gustang: It's done. The poison has disappeared and will soon wake up.

Baam: Ah ...

Gustang: So ... Let's talk about my request now. Let's move.

-------------------------------------------------- ----

Joe: Ugh ... this is ... What happened all of a sudden ..?

Urek: Well ... neglect ... it was no big deal. The usual, bad guys failing to do their bad deeds. Now it's all over, do not worry.

Joe: ... that's ... it seems like you've helped me again ...

Urek: Oh yeah, of course Joe. I have good news. Maybe there's a way you can get out of this place !! One of the guys who created the spell in this place is someone I know !! If you want, I could ask you if you can get out of this place !! You will be my own !!

Joe: Of .. Really ..?!

Sanchez: That's great, Mr. Joe! Finally!! You will leave this place !!

Joe: ...........! …I'm not well. If you found a way out of this place, then let the others leave. I ... I will not go.

Urek: Joe ...?

Joe: I'm weak now. Yes

Sanchez: What is Mr. Joe talking about ?! You really wanted to get out of here !!

Urek: Yes !! Joe !! You have enough ... !!

Joe: Stop !! Do not bother yourself! Now I know, I know what kind of guy I am .. !! I did not know it before ... I did not believe, that I could commit all those things with that power !! I thought it was better than that !! But I ended up doing it, anyway! I ... I am ... just a wimp !! I'm not the type of person you think !! I can not live the life you want me to live !! So..!! PLEASE, stop now, just leave me here, PLEASE ... no more ... Urek Mazino. (N / T: SAD moment T_T)

Urek: ..................

-------------------------------------------------- -----

SOUL ROOM

Baam: Here ..?

Gustang: The soul room. We are in the central part of the interior of the pool with 3 waterfalls. This special space inside the structure, due to the strong pressure that is exerted here, ordinary people can not enter or leave this place. Can you feel it? What is here?

Baam: ...? This feeling..? The spine..!!

Gustang: Yes. A fragment of the spine, it's in here. As a precaution, it is still sealed. If you fulfill my request, I will remove the seal.

Baam: Because ... That's what you're going to ...

Gustang: Well, it's simple ... but it will be a difficult test. For a long time, there has been something that I have wanted to obtain, however, I have not been able to get it, because it is hidden in that place, to that place I ... I can not enter. You can get "that" and bring it back. Is there a place where the 10 bosses can not go? Well, it's true that we can go to many places in the tower with more freedom than the others. But there is also that place ... that special world ... which I can not access because I am a Rank.

Baam: ... regular area ...

Gustang: Yes. Among the most inaccessible places on the death train. In the most secret place, Zahard hid it. Only those who have passed the test of hell train can go. It is also known as "The Hidden Floor".

Baam: Hidden floor .. !! Does it really exist ..?

Gustang: Yes. Those who have survived the train tests have the privilege and honor of registering their data and names on the train system. Data taken and personal information are both recorded and stored, so they remain as part of an artificial intelligence (AI) system, within the train. When all this information is combined in the train system, the "virtual floor" is formed. Of course, that virtual world does not exist in reality, but all that data, have formed a huge world comparable to a floor. People who pass the train tests have the privilege of performing a temporary synchronization with the train.

Baam: ... then ...

Gustang: But there are some laws for that "floor". First, those who specifically talk about the existence of the floor from the outside, will lose memory, along with their data. Second, once you become Rank and you are classified, only your data will remain and you will not be able to re-enter the hidden floor. Third, after having passed the test of the train, you will not be able to return to update your information or to take out some article or accumulated wealth inside. Of course, that I am exempt from some of those rules, but I am still restricted by the one that says that once I become a rank and be classified, I can not go back there anymore. But, I have a way to get you there and bring what I want. That way is ... using the master key. With this master key, you can enter the hidden floor, just as you are now. Of course, you will not be able to save your data. But, that way you can come back with "that" that I'm asking you to bring. Of course entering is the easy part, but Zahard left that "thing" to the piece of data that he trusts more.

Baam: The piece of data that he trusts the most?

Gustang: That's right. Maybe "el" is the biggest obstacle in that place. The piece of data that Zahard trusts more than any other ... that is ... the one I believe when I pass through the train of hell ... the data of the "Young Zahard".

Zahard: Umm ... it looks like a funny guy has came in

Revelações!!! Capítulo muito bom...

Conteúdo patrocinado

Ver o tópico anterior Ver o tópico seguinte Voltar ao Topo Mensagem [Página 5 de 5]

Ir à página : Anterior  1, 2, 3, 4, 5

Permissão deste fórum: